
- Kezdőlap
- »
- Ügyintézés
- »
- Ügyfélszolgálati irodán intézhető ügyek
Intézhető ügyek
- a felhasználók tájékoztatása a távhőszolgáltatás díjtételeiről, az elszámolás módjáról és a számlázási rendről,
- a felhasználói, díjfizetői változások bejelentésével kapcsolatos feladatok,
- a kiállított lakossági számlák tartalmának ismertetése, felülvizsgálata, esetleges korrigálása,
- felvilágosítás a mellékvízmérők alapján történő elszámolásról, megállapodások megkötése, módosítása, esetleges téves elszámolás korrigálása,
- tájékoztatás díjhátralékokról, az elmaradt díjak megfizetésének lehetőségeiről,
- a szolgáltatást érintő általános kérdések és a tevékenységi körbe tartozó konkrét felhasználói, díjfizetői kérdések megválaszolása,
- tájékoztatás a fogyasztóvédelmi érdekképviselet és a távhő törvényben megjelölt hatóság jogköreiről, feladatáról, a sérelem orvoslására biztosított lehetőségekről,
- közüzemi számla befizetésének lehetősége.