- Kezdőlap
- »
- Váltson e-számlára!
Váltson e-számlára!
A papír alapú számlákról való áttérés az e-számlákra mind a lakossági mind a közületi ügyfeleink számára szabadon választható és térítésmentes.
E-számla használatának előnyei
- A számlákat az interneten keresztül bármikor és bárhol meg lehet tekinteni, ki lehet fizetni.
- Az elektronikus úton való továbbítás gyorsabb a papír alapúval szemben, így több idő marad a számla kiegyenlítésére, a számla a kiállítás napján az Ön rendelkezésére áll.
- Az elektronikus számlabemutatási rendszerhez csatlakozó ügyfelek számláikat csoportos beszedési megbízással, egyedi banki utalással, az ügyfélszolgálati irodában készpénzes, ill. bankkártyás befizetéssel rendezhetik.
- Az e-számla visszakeresése és tárolása is egyszerűbb, a rendszer 8 évig tárolja a számlákat.
- A rendszer lehetőséget nyújt továbbá számlák fizetési állapotának (kiegyenlített, vagy nem) megtekintésére, automatikus fizetési emlékeztető kérésére, melyet az ügyfél az előzetesen megadott e-mail címére kap. A rendszer biztonságos, számlái és adatai jelszóval védettek, azok csak számára elérhetőek.
E-számla fizetési lehetősége
Társaságunk az elektronikus számla szolgáltatását a Számlaközpont.hu elektronikus számla-szolgáltatón keresztül valósítja meg. Az elektronikus számlák kezelését a www.szamlakozpont.hu oldalon bejelentkezést követően teheti meg.
Az elektronikus számlák bankkártyás kiegyenlítését a Számlaközpont oldaláról elérhető és a OTP SimplePay által üzemeltetett virtuális POS terminál biztosítja
A virtuális POS terminál használatával kapcsolatos tájékoztató:
A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan a számlaközpont oldalán (www.szamlakozpont.hu) kiegyenlítheti az MVM Oroszlányi Távhőtermelő és Szolgáltató Zrt. TÁVHŐ szolgáltatással kapcsolatban kiállított közműszámláit. Miután kiválasztotta a befizetendő számláját Önt a OTP SimplePay weblapjára irányítjuk, ahol a Bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. A díjfizetőnek csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál “fizetés bankkártyával” feliratra kattintson, majd a OTP SimplePay fizetési szerverén a kártya számát, lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját megadja. A OTP SimplePay a VISA, VISA Electron, V-Pay, MasterCard, Maestro és JCB típusú kártyákat fogadja el.
A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.
A OTP SimplePay a sikeres vásárlást követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki, amelyet érdemes felírni vagy az egész oldalt kinyomtatni. Sikertelen tranzakció esetén a OTP SimplePay hibaüzenetben közli a hiba okát.
E-számla igénylése
Az E-számla igénylésének módja: EGYSZERŰ
Az elektronikus számlázás lehetősége minden ügyfél számára díjmentesen elérhető. Természetesen a szolgáltatás bármikor visszamondható, amely után vissza lehet térni a papír alapú számlázásra.
Elektronikus számlaigényét az alábbi űrlap kitöltésével tudja benyújtani.
Számlázással, díjfizetéssel kapcsolatban állunk rendelkezésére a székhelyünkön lévő (Oroszlány, Bánki D. u. 2.) ügyfélszolgálati irodánkban.
Ügyfélfogadási idő
hétfő: 7.00 – 19.00
szerda: 8.00 – 12.00 és 13.00 – 16.00
Telefon: +36 34/361-688
hétfő: 7.00 – 19.00
szerda: 8.00 – 12.00 és 13.00 – 16.00